Otsikko
Tiedustelen ystävällisesti, onko kirjasta Pikku prinssi tehty kirjaa, joka analysoisi sitä tai muuta samantapaista kirjaan liittyvää. Onko kirjasta tehty…

Kysytty

Tiedustelen ystävällisesti, onko kirjasta Pikku prinssi tehty kirjaa, joka analysoisi sitä tai muuta samantapaista kirjaan liittyvää. Onko kirjasta tehty pienille oppilaille sopivaa versiota tai näytelmää?

Taas tiedosta kiitollinen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En löytänyt kirjasta pienten lasten versiota lukuunottamatta pahvisia ensikirjoja, joista ei liene apua. Kirjan tematiikkaa pohditaan seuraavissa teoksissa: Saint-Exupery: Pikku prinssi (ja miten tarina syntyi); Webster: Antoine de Saint-Exupery - Pikku prinssin elämä; Drewermann: Vain sydämellä näkee hyvin - Pikku prinssi ja syvyyspsykologia. Ehkäpä apua olisi myös Yleisradion kuunnelmasta (cd-levy tai kasetti) vuodelta 1988?