Otsikko
Jos ja kun ilmeisesti toinen henkilö voi omalla kortillaan lainata minun varaamani kirjan, pitääkö hänellä olla valtakirja?

Kysytty

Jos ja kun ilmeisesti toinen henkilö voi omalla kortillaan lainata minun varaamani kirjan, pitääkö hänellä olla valtakirja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli toinen henkilö lainaa sinun varaamasi kirjan omalle kortilleen, hän ei tarvitse siihen valtakirjaa. Sinun kannattaa kuitenkin kertoa varauksesi noutavalle henkilölle, mistä varaushyllystä varauksesi löytyy (varaushyllyn numero sähköpostiviestistä) ja mistä kirjasta tai muusta aineistoista on kyse.

https://www.helmet.fi/fi-FI