Otsikko
Minulla on useita varauksia tilassa "matkalla", mutta lähikirjastoni johon varaukset ovat matkalla on kiinni huomisesta 05.06.2023 alkaen. En ymmärtääkseni…

Kysytty

Hei, minulla on useita varauksia tilassa "matkalla", mutta lähikirjastoni johon varaukset ovat matkalla on kiinni huomisesta 05.06.2023 alkaen. En ymmärtääkseni pysty enää itse muuttamaan kirjastoa johon nuo kirjat toimitetaan. Menevätkö kirjat nyt lähikirjastooni ja saan ne vasta kun se aukeaa, vai voiko ne vielä saada jotenkin toimitettua toiseen auki olevaan kirjastoon?

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastot Matkalla-tilassa olevien varauksien noutopaikkaa ei pysty enää vaihtamaan. Jos varaamastasi aineistosta on vapaita kappaleita jossakin Helmet-kirjastossa, voit peruuttaa varaukset, tehdä uudet varaukset ja valita noutopaikaksi jonkin muun kirjaston.

Saat lähikirjastoon varaamasti aineiston sen jälkeen, kun lähikirjastosi taas avataan.

https://www.helmet.fi/fi-FI

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Lauttasaaren_kirjasto…