Jokohan "Neropatin päiväkirja ja kovan onnen kesä" on tullut teille? Ilmestynyt tänä vuonna. Kiitos jo etukäteen vastauksesta!

Kysytty

Hei!
Jokohan "Neropatin päiväkirja ja kovan onnen kesä" on tullut teille? Ilmestynyt tänä vuonna.
Kiitos jo etukäteen vastauksesta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Tätä kirjaa ei valitettavasti löydy vielä Helmet-tietokannastamme, mutta epäilemättä teos on tulossa kokoelmiimme. Kun teoksesta näkyy kappaleita verkkokirjastossamme, on teos tilattavissa. Verkkokirjasto löytyy osoitteesta: www.helmet.fi