12-vuotias poikani tykkäsi todella paljon Tulisiivistä, Kepler62 kirjoista sekä Soturikissoista. Mitä tarjoaisin hänelle?

Kysytty

12-vuotias poikani tykkäsi todella paljon Tulisiivistä, Kepler62 kirjoista sekä Soturikissoista. Nyt ei meinaa millään löytyä seuraavaa kirjasarjaa luettavaksi. Harry Potterit eivät kiinnosta eivätkä muut Timo Parvelan kirjat. Mitä vielä tarjoaisin hänelle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä joitakin sarjavinkkejä Tulisiipien, Kepler62:n ja Soturikissojen ystävälle.

Black, Holly: Magisterium-sarja

Siinä missä toiset lapset haaveilevat pääsystä taikakouluun, Callum Hunt yrittää välttää sitä hinnalla millä hyvänsä.

Forester, Kim: Cavallonin kronikat -sarja

Fantasiasarja yksisarvisten, kentaurien, vedenhevosten, pegasosten ja ihmisten jakamasta maailmasta.

Källner, Oskar: Imperiumin perilliset -sarja

Tieteisseikkailu, jossa sisarukset Alice ja Elias etsivät avaruusolentojen kaappaamaa äitiään galaksin syövereistä.

Riordan, Rick: Percy Jackson -sarja

Percy Jackson on tavallinen newyorkilainen koululainen, kunnes eräänä päivänä saa tietää olevansa todellisuudessa merenjumala Poseidonin poika.

Scarrow, Alex: Time riders -sarja

Historian eri vaiheista aikamatka-agenteiksi värvätyt nuoret yrittävät estää muita aikamatkustajia muuttamasta maapallon menneisyyttä.