Jäljitän V.A. Koskenniemen runoa "Joona kurbitsan alla", Mistähän Koskenniemen runokokoelmasta tämä mahtaisi löytyä?

Kysytty

Jäljitän V.A. Koskenniemen runoa "Joona kurbitsan alla", Mistähän Koskenniemen runokokoelmasta tämä mahtaisi löytyä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on kokoelmassa Uusia runoja (ilm. 1924). Samoin se löytyy kokoelmasta Teokset 2 (1935) ja kokoelmasta Kootut runot (useita painoksia, mm. 1998).