Otsikko
Hyvä vastaanottaja, asiani koskee pääkaupukiseudun Helmet-palvelua. Se on tosi pitkiä aikoja alhalla, jopa pari vuorokautta peräkkäin. Sivu näkyy kyllä esim…

Kysytty

Hyvä vastaanottaja,

asiani koskee pääkaupukiseudun Helmet-palvelua.
Se on tosi pitkiä aikoja alhalla, jopa pari vuorokautta peräkkäin.

Sivu näkyy kyllä esim googlen haussa, mutta kun yrität päästä sinne joko linkin kautta tai kirjoittamalla osoitteen kenttään, tulee herja "cannot reach the page at the moment". Kuitenkin e-kirjojen lainauspalvelu toimii tällöin.

Helmet on loistava palvelu, varsinkaan jos ja kun kivijalkakirjastoa ei ole lähistöllä. Nyt siinä on ollut tosi usein epävakautta, mistä seuraa myöhästymismaksuja ja huonoja käyttökokemuksia.

Toivon, että analysoitte vikatilanteita ja tarjoatte esim vaihtoehtoisen reitityksen palveluun.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pahoittelemme palvelukatkosten aiheuttamaa haittaa. Tutkimme tilannetta ja parannamme palvelun hyvälle tasolle mahdollisimman nopeasti. Välitän tiedustelunne eteen päin. HelMet -palveluun tehtiin hiljattain isoja uudistuksia, joiden tarkoitus on ollut parantaa palveluita, näiden palvelujen käyttöön otossa on ollut yllättäviä viiveitä.