Heippa, Mistähän saisin tämän lasten kuvakirjan ostettua tai vaikka sitten lainaksi: Janne on yksin WSOY (1982 Irma Heino, Ulla Kurko. Tarmo Mäkikuutti ?)…

Kysytty

Heippa, Mistähän saisin tämän lasten kuvakirjan ostettua tai vaikka sitten lainaksi: Janne on yksin WSOY (1982 Irma Heino, Ulla Kurko. Tarmo Mäkikuutti ?)
Kirja on tavattoman rakas pojalleni, nyt kirja on tuhoutunut. Kirja on vuodelta 1982-3.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa ei ole enää helmet-kirjastoissa, mutta muualta Suomesta sen saisi kaukolainaksi muutamasta paikasta. Kaukolainat ovat maksullisia (Helsingistä noudettaessa 4 euroa, Espoosta ja Vantaalta 7 euroa, Kauniaisista alkaen 4 euroa). Kaukolainapyynnön voit halutessasi tehdä www.helmet.fi, sieltä oikealta yläpalkista Kirjastot ja palvelut, alimmalla rivillä on kaukopalvelu, jota klikkaamalla pääset tekemään pyynnön.Antikvariaateista saattaisi myös löytyä.