Heippa, 1) mihin asti voi Sellon kirjaston kirjan palauttaa aukioloajan jälkeen ja missä palautuslaatikko? 2) mihin asti Sellon aikuisosasto auki…

Kysytty

Heippa,

1) mihin asti voi Sellon kirjaston kirjan palauttaa aukioloajan jälkeen ja
missä palautuslaatikko?
2) mihin asti Sellon aikuisosasto auki lauantaina?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Palautusluukku on kirjaston C-portaassa, pääsisäänkäynnistä vasemmalle. Avoinna: ma-pe 7.30-8.15 ja 20-21, la klo 7.30-10 ja 16 -18, su klo 11.30-12. Palautusluukkuun palautettujen kirjojen palautuspäivä kirjastojärjestelmässä on kirjaston seuraava ensimmäinen aukiolopäivä.

Sellon kirjasto on avoinna lauantaisin klo 10–16 ja sunnuntaisin 12-18. Ks.
http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Sellon_kirjasto/Palvel…

8 ääntä

Kommentit

näkyi olevan klo 21.00 arkisin auki.