Hannu Outiselta löytyy Dynamiikan harjoitustehtävä kirjanen, löytyykö siihen harjoitustehtävien tuloskirjaa, ja jos niin mistä??

Kysytty

Hei

Hannu Outiselta löytyy Dynamiikan harjoitustehtävä kirjanen, löytyykö siihen harjoitustehtävien tuloskirjaa, ja jos niin mistä??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hannu Outisen Mekaniikan harjoitustehtävien I ja II tulokset, 10.painos(1997) on Kotkan kaupunginkirjastossa. Se on juuri nyt lainassa, eräpäivä 3.11.10. Vanhempi painos samasta teoksesta (1963)on myös Kotkan kaupunginkirjastossa ja on heti saatavana. Voit saada kirjan Kotkasta varaamalla sen joko itse netissä http://www.kyyti.fi/libdbsearch/ tai ottamalla yhteyttä kirjastoon. Kirja kuljetetaan varausmaksulla (1€) haluamaasi kirjastoon.