Otsikko
Mekaniikan harjoitustehtäviä teknillisiä opistoja ja kouluja varten : 2. osa : Dynamiikka Hei Saisinko kaukolainauksena ko kirjan.

Kysytty

Mekaniikan harjoitustehtäviä teknillisiä opistoja ja kouluja varten : 2. osa : Dynamiikka

Hei

Saisinko kaukolainauksena ko kirjan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja löytyy Kouvolan kirjastoista, joten voitte varata teoksen täältä, eikä kaukolainaa tarvita. Voin tehdä varauksen puolestanne, kunhan ilmoitatte minulle vastauksen yhteydessä olevaan sähköpostiosoitteeseen, haluatteko kirjasta vuoden 1995 vai vuoden 2008 painoksen, ja mistä Kouvolan kirjastosta haluatte teoksen noutaa. Varauksen hinta on 1 euro.