Hanhiemon Satuaarre -kirjassa on satu Pikku pikku muija, jota lapsena halusin kuulla uudelleen ja uudelleen 1950 luvulla. Muistini mukaan pikku pikku muija…

Kysytty

Hanhiemon Satuaarre -kirjassa on satu Pikku pikku muija, jota lapsena halusin kuulla uudelleen ja uudelleen 1950 luvulla. Muistini mukaan pikku pikku muija löysi luun hautausmaalta. Nykyisessä versiossa muija osti luun torilta. Onko sadun aiemmassa versiossa todella ollut hautausmaa, joka myöhemmin muutettu toriksi? Muistaakseni äitini luki minulle satua ulkomuistista,ei kirjasta.

Vastaus

Vastattu

Vuoden 1954 Hanhiemon satuaarre -kirjaa on Helmet-kirjastoissa vain yksi, joka on juuri nyt lainassa. Joten valitettavasti emme pysty sadun kulkua tarkistamaan. Voit halutessasi varata kirjan ja tarkistaa asian. Tässä linkki kirjoihin:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Shanhiemon%20satuaarre__Ori…