Hän on pieni ja hauras, varjele häntä. Hän vaaroille altis, suojele häntä. Anna enkelisi varjelemaan häntä elämän matkalla. Luulen, että tämä olisi Voitto…

Kysytty

Hän on pieni ja hauras, varjele häntä.
Hän vaaroille altis,
suojele häntä.
Anna enkelisi varjelemaan häntä
elämän matkalla.

Luulen, että tämä olisi Voitto Huotarin tekstiä, mutta voisiko olla Eero huovisen? Kummankohan?

Vastaus

Vastattu

Säkeet ovat Voitto Huotarin kirjoittamasta Isovanhemman rukouksesta, jonka voi löytää esimerkiksi Anna-Mari Kaskisen, Huotarin ja Lauri Maaralan kirjasta Korkeimmassa kädessä : rukouksen matkaopas (Kirjapaja, 2004).