Halusin aloittaa lainaushistoriani tallentamisen painamalla vastaavaa kohtaa. Ei tapahtunut mitään muuta kuin sain ainaa painikkeen jossa luki "lopeta…

Kysytty

Halusin aloittaa lainaushistoriani tallentamisen painamalla vastaavaa kohtaa. Ei tapahtunut mitään muuta kuin sain ainaa painikkeen jossa luki "lopeta lainaushistorian tallentamisen". Mitään ei voinut minnekään kirjoittaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa voit aloittaa lainaushistoriasi tallentamisen juuri niin kuin olet tehnyt. Aloittamisen jälkeen omiin tietoihisi tallentuvat ne lainat, jotka olet tehnyt sen jälkeen. Eli historiaan ei voi lisätä mitään itse. Voit halutessasi poistaa historiasta lainoja tai lopettaa sen käytön. Lisää ohjeita Helmetin sivuilta:

https://www.helmet.fi/search~S9*fin/k