Haluaisin uusia kirjastokortin. vanha kulunut, ei saa selvää numerosta. kuinka toimia?

Kysytty

haluaisin uusia kirjastokortin. vanha kulunut, ei saa selvää numerosta. kuinka toimia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokortin voi uusia kirjastokäynnin yhteydessä tietopalvelussa, nuortenosastolla tai musiikkiosastolla. Henkilöllisyystodistus mukaan.