Haluaisin tilata kirjan Barbara Tuchman - March of Folly (1984). Ei ole Kotkan kirjastossa, saisiko kaukolainattua?

Kysytty

Haluaisin tilata kirjan Barbara Tuchman - March of Folly (1984). Ei ole Kotkan kirjastossa, saisiko kaukolainattua?

Vastaus

Vastattu

Hei, kaikki kaukolainaus hoidetaan Suomessa aina pyytävän ja antavan kirjaston yhteistyöllä. Kysy kirjastonhoitajalta on vain tietopalvelua, emme pysty hoitamaan kirjastojen lainauspalveluita. Mutta kun menet oman kirjaston tiskille, siellä tutkitaan, mistä hakemasi kirja voidaan saada kaukolainattavaksi. Kun vilkaisin asiaa Kirjastot.fi-palvelusta,  niin hyvin löytyy HelMet, Tampere ja Kuopion Varastokirjasto. Oman kirjaston kautta siis onnistuu!

Heikki Poroila