Haluaisin tietää, onko tätä Winston Churchillin aforismia missään suomeksi (puheestä, joka on pidetty 10.11.1942): It is not the end, it is not even the…

Kysytty

Haluaisin tietää, onko tätä Winston Churchillin aforismia missään suomeksi (puheestä, joka on pidetty 10.11.1942):
It is not the end, it is not even the beginning of the end, but it is perhaps the end of the beginning.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Tämä ei ole loppu. Eikä tämä ole edes lopun alku. Mutta tämä on, kenties, alun loppu."
Lähde: http://fi.wikiquote.org/wiki/Winston_Churchill