Otsikko
Etsin sitaattia tai aforismia, joka menee suurin piirtein näin. "Hän rakasti koiraansa niin paljon, että hän leikkeli sen hännän pieninä palasina." Luulin…

Kysytty

Etsin sitaattia tai aforismia, joka menee suurin piirtein näin.
"Hän rakasti koiraansa niin paljon, että hän leikkeli sen hännän pieninä palasina." Luulin Leciksi tai Twainiksi, en löydä sitaattia enkä kirjoittajaa Googlesta enkä muistista.
Kiitos, tämä on hieno palvelu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sitaatin kirjoittaja ei ole valitettavasti selvinnyt. Kysymyksesi on lähetetty kirjastojen yhteiselle tietopalvelulistalle. Jos sitä kautta tekijä löytyy, palaan asiaan.