Otsikko
Haluaisin tietää on lasten kirjoja enemmän kuin aikuisten kirjoja?? Ei muuta tällä kertaa!!

Kysytty

Haluaisin tietää on lasten kirjoja enemmän kuin aikuisten kirjoja??
Ei muuta tällä kertaa!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastossa on enemmän aikuisten kuin lasten kirjoja. Viime vuoden (2010) lopussa Helsingin kirjastoissa oli 1 156 841 aikuisten (eli 75,15 prosenttia) ja 424 639 (26,85 prosenttia) lasten tai nuorten kirjaa.

Tiedot löytyvät kirjaston sivuilla olevasta tilastosta:

http://www.lib.hel.fi/Page/fe65bbe6-bc99-4cc5-b01d-60501d231e8e.aspx