Kuinka paljon keskimäärin kirjastojen budjeteista on varattu tapahtumien järjestämiselle?

Kysytty

Kuinka paljon keskimäärin kirjastojen budjeteista on varattu tapahtumien järjestämiselle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojen tapahtumat järjestetään usein yhteistyössä eri toimijoiden, yhdistysten ja järjestöjen kanssa. Keskimääräistä summaa tapahtumien järjestämiselle ei löydy valtakunnallisista tilastoista, jotka löytyvät Kirjastot.fi -sivustolta. Ohessa tilastotietoa tapahtumista http://tilastot.kirjastot.fi/fi-fi/perustilastot.aspx?AreaKey=Y2012T1N1… mutta ne siis antavat vain lukumääriä tapahtumista ja osanottajista.