Haluaisin tiedustella olisiko teillä DVD:nä tai VHS-kasetilla "Metsolat"-sarjaa tai edes joitakin jaksoja siitä? Sarja tuli TV 2:lta muutamia vuosia sitten ja…

Kysytty

Hei!

Haluaisin tiedustella olisiko teillä DVD:nä tai VHS-kasetilla
"Metsolat"-sarjaa tai edes joitakin jaksoja siitä?
Sarja tuli TV 2:lta muutamia vuosia sitten ja se ei ole enää Yle
Areenassa nähtävillä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mustasaaren kirjastossa Metsoloita ei ole, mutta aika monissa kirjastoissa eri puolilla Suomea se DVD-muodossa on. Voit pyytää sen kaukolainaksi lähikirjastosi kautta.