Otsikko
Haluaisin tarjota kustantamaani kirjaa kirjastoille. Onko olemassa jotain sähköpostilistoja kirjastoille, vai pitääkö minun lähettää postia yksitellen?

Kysytty

Haluaisin tarjota kustantamaani kirjaa kirjastoille. Onko olemassa jotain sähköpostilistoja kirjastoille, vai pitääkö minun lähettää postia yksitellen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoille omakustanteet saanee markkinoitua vaivattomimmin käyttämällä välityskanavina Kirjavälitystä (www.kirjavalitys.fi )ja BTJ Kirjastopalvelua (www.btj.fi ).
BTJ:n puhelinnumero on (09) 5840 4581.