Haluaisin löytää sanat vanhalle lastenlaululle "Joutuin vain nyt nukkumatin luo".

Kysytty

Haluaisin löytää sanat vanhalle lastenlaululle "Joutuin vain nyt nukkumatin luo".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu on Georg Malmsténin säveltämä Nukku-Matti. Sanat ovat R. R. Ryynäsen. Laulun sanat ja nuotit löytyvät monestakin laulukirjasta. Kaikissa kirjastoissa on ainakin Suuri toivelaulukirja -sarja, jonka neljännessä osassa laulu on sivuilla 94-95. Nukku-Matti löytyy myös mm. Lasten toivelaulukirjasta, 1981 (ISBN 951-757-093-7).