Mistä laulukirjasta löytyy laulu: Helmikuu on tullut, tulleet valkohanget, pakkasherra nurkissa jo paukuttaa?

Kysytty

Mistä laulukirjasta löytyy laulu: Helmikuu on tullut, tulleet valkohanget, pakkasherra nurkissa jo paukuttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi kappale (Helmikuu on tullut) löytyy mm. seuraavista nuottikirjoista:

Kodin juhlien laulukirja (Kirjapaja 1998), Lasten toivelaulukirja (Fazer Musiikki 1981), Matin ja Maijan laulukirja (Kokonuotti 1990), Musiikin maailmaan : lauluja ja runoja (Weilin & Göös 1997)

Kaikki yllä mainitut nimekkeet sisältyvät Kuopion kaupunginkirjaston kokoelmiin. Halutessasi saat lisätietoja joko pääkirjaston lastenosastolta (182321) tai musiikkiosastolta (182325).