Otsikko
"Muistin lapsuuskevättäni, vuosisadan vaihteen lastenlauluja tallentanut ja koonnut Martta Kuikka". Kappale "Kaukana laaksossa". Mistä tämän voi löytää?…

Kysytty

"Muistin lapsuuskevättäni, vuosisadan vaihteen lastenlauluja tallentanut ja koonnut Martta Kuikka". Kappale "Kaukana laaksossa". Mistä tämän voi löytää? Mummoni lauloi tätä minulle kun olin pieni.

Kiitos jo etukäteen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale "Kaukana laaksossa" sisältyy äänitteeseen "Muistin lapsuuskevättäni / vuosisadan vaihteen lastenlauluja tallentanut ja koonnut Martta Kuikka" (1988). Äänitettä (c-kasetti) löytyy yksi kappale pääkaupunkiseudun HelMet-kirjastoista. Voit tiedustella mahdollisuutta tilata äänite kaukolainana oman lähikirjastosi kautta. Äänitteen tarkemmat julkaisutiedot löytyvät alla olevasta linkistä.

https://www.helmet.fi/search~S9*fin/t?SEARCH=Muistin+lapsuuskev%C3%A4tt…