Otsikko
Haluaisin löytää sanat Jaan Kaplinskin runoon, jossa on mm. kohta "pyykkejä ei saa koskaan pestyksi"

Kysytty

Hei,

haluaisin löytää sanat Jaan Kaplinskin runoon, jossa on mm. kohta "pyykkejä ei saa koskaan pestyksi"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi runo löytyy Kaplinskin runokokoelmasta "Rukous, mantra, runo" sivulta 9 (julk. Nihil Interit v. 1996). Runolla ei ole nimeä, se alkaa sanoilla "Pyykkiä ei saa koskaan pestyksi."