Otsikko
Haluaisin pysäyttää varaukseni. Riittääkö vain ruksi kirjan nimen jälkeen olevaan oikeanpuolimmaiseen ruutuun?

Kysytty

Hei, haluaisin pysäyttää varaukseni, Riittääkö vain ruksi kirjan nimen jälkeen olevaan oikeanpuolimmaiseen ruutuun?

Vastaus

Vastattu

Kun haluat lukita varauksesi, kirjaudu Omiin tietoihin ja valitse Varaukset. Pane rasti valintaruutuun Lukitse ja napsauta painiketta Tallenna muutokset.

Seuraavaksi kysytään: "Alla olevat varaukset muutetaan. Vahvistatko?" Vastaa tähän Kyllä.

Lisää varauksen lukituksesta voit lukea Helmet-palvelusivustolta:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Lukitse_var…