Goddard-nimiseltä kirjailijalta, etunimeä en muista, on ilmestymässä kirja nimeltä Dynamo, joka kertoo Stalinin vaikutuksesta Venäjän jalkapalloon. Onko tästä…

Kysytty

Goddard-nimiseltä kirjailijalta, etunimeä en muista, on ilmestymässä kirja nimeltä Dynamo, joka kertoo Stalinin vaikutuksesta Venäjän jalkapalloon. Onko tästä mitään tietoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oletan, että kyseessä on tämä teos: Kiovan Dynamon kunnia, alkuteos on nimeltään Dynamo: defending the honour of Kiev, tekijä Dougan, Andy.

Kirjasta saatte lisätietoja mm. osoitteessa http://www.soccernet.com/columns/2001/0502/20010501_reviewdynamo.html .