Otsikko
"Feminist rage" genre mainittiin Huffington Post lehdessä, kirjoja tähän genreen olivat esim Sylvia Plath-the bell jar sekä Otessa Moshfegh-my year of…

Kysytty

"Feminist rage" genre mainittiin Huffington Post lehdessä, kirjoja tähän genreen olivat esim Sylvia Plath-the bell jar sekä Otessa Moshfegh-my year of...
Löytyykö muun maalaisia (kuin usa) kirjoittajia tähän lajiin?

Vastaus

Vastattu

"Feminist rage" ei taida olla kovin vakiintunut kirjallinen genre. Ehkä seuraavat kirjat voisivat olla tähän suuntaan:

  • Sisareni sarjamurhaaja - Oyinkan Braithwaite
  • Vuosisadan rakkaustarina ja Miestä ei voi raiskata - Märta Tikkanen
  • Nainen nollapisteessä - Nawal El Saadawi
  • Makeaa vettä - Akwaeke Emezi
  • Shimotsuma Monogatari: Yankī-chan to Rorīta-chan (Kamikaze girls) - Novala Takemoto
  • Rosa Liksomin lyhytnovellit
  • Pane mua - Virginie Despentes