Otsikko
Etsitään tarkkoja laulunsanoja. Kappaleesta tiedossa sanat: Korven kätköissä mökki on pien, kuusten varjossa takana tien matka pitkä on mittaamaton, ani harva…

Kysytty

Etsitään tarkkoja laulunsanoja. Kappaleesta tiedossa sanat:
Korven kätköissä mökki on pien, kuusten varjossa takana tien
matka pitkä on mittaamaton, ani harva sen löytänyt on.
Asui neitonen siel yksinään, metsän lintuset vain seuranaan. Kukkatarhaansa hoivaten hän, lauloi laulunsa ikävöivän-
"silloin mä tään kauneimman ruusun taitan kun ratsun armaani nään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu on nimeltään Kaunein ruusu ja sen on säveltänyt ja sanoittanut Timo Vuori.
Laulun sanat löytyvät vihkosesta "Toivelauluja : kokoelma suosittujen laulujen ja iskelmien tekstejä", osasta 10, sivulta 25.

29 ääntä

Kommentit

metsän kätkössä mökki on pien, kuusten varjossa takana tien, tie on pitkä ja mittaamaton, ani harva sen löytänyt on. syyshalla vei kauneimmat ruusut, täyttyneet vain mun toiveeni ei,.......löytyy Toivelaulu kirjasta.