Etsin seuraavista sävelmistä nuotteja! 1. PIENI SATU VAIN / säv. Veikko Takala san. Rauni Kouta 2. IKKUNASI ALLA - DON´T EVER CHANGE YOUR MIND / säv. Anthony…

Kysytty

Etsin seuraavista sävelmistä nuotteja!

1. PIENI SATU VAIN / säv. Veikko Takala san. Rauni Kouta

2. IKKUNASI ALLA - DON´T EVER CHANGE YOUR MIND / säv. Anthony King Suom.san Wiola Talvikki

3. NELJÄ PIENTÄ KIRJAINTA - I´VE FOUND A NEW BABY / säv. Jack Palmer san. William Spencer Suom.san. Saukki Puhtila

4. RUE DE L'AMOUR / säv. Sam Samson san. Tryggve Arnesson Suom.san. Tapio Lahtinen (Kullervo)

5. SYKSYN LAULU / säv. Erik Lindström san. Reino Helismaa

Onko mahdollista, jos näihin nuotit löytyy jostain kirjastosta, saada ne lainaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymistänne viidestä laulusta neljään on saatavissa nuotti.

- "Ikkunasi alla": nuottikokoelmassa Toiveiskelmiä 3. (Fazer, 1951, FM3076).-> Saatavissa ainakin Tampereen kaupunginkirjastosta.

- "Neljä pientä kirjainta": Julkaistu Saukin suomenkielisin sanoin vain Scandia-irtonuottina (1962, KS205). -> Saatavissa vain Jazz & Pop Arkistosta. Englanninkielinen versio "I've found a new baby" löytyy nuottikokoelmasta Jazz era (IMP, 1987. ISBN 0-86359-432-8). -> Saatavissa useista kirjastoista, mm. Turku.

- "Rue de l'amour": löytyy ruotsinkielisenä - På rue de l'Amour - nuottikokoelmasta Dragspels klassiker (Warner/Chappell Scandinavia, 2001. ISBN 91-88942-93-7). Saatavissa useista kirjastoista.

- "Syksyn laulu": löytyy nuottikokolemasta Erik Lindströmin kynästä 3. -> Saatavissa ainakin Oulun kaupunginkirjastosta.

- "Pieni satu vain" -lauluun ei valitettavasti ole saatavissa nuottia.

Teosten kaukolainaamiseksi kannattaa kääntyä oman asuinpaikan kirjaston puoleen.

0 ääntä

Kommentit

Vähän oudolta tuntuu, että tuolloin vielä täysin tuntematon Wiola Talvikki (s. 1934) olisi 16-17-vuotiaana vuonna 1951 sanoittanut käännösiskelmän, jonka sitten levytti vasta 1964 eli 13 vuotta myöhemmin. Toiveiskelmiä 3 -julkaisusta löytyykin todennäköisemmin Toivo Kärjen säveltämä ja nimimerkki Kullervon sanoittama kokonaan toinen "Ikkunasi alla", jonka Henry Theel levytti vuonna 1950.