Etsiskelin Tee itse -lehden vanhoja julkaisuja. Hakutulokseksi en kuitenkaan saanut vuodelta 2005 olevia lehtiä. Onkohan näitä kuitenkin jossain kirjaston…

Kysytty

Hei,

Etsiskelin Tee itse -lehden vanhoja julkaisuja. Hakutulokseksi en kuitenkaan saanut vuodelta 2005 olevia lehtiä. Onkohan näitä kuitenkin jossain kirjaston arkistoissa?

Erityisesti 08/05 olisi haussa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti HelMet-kirjastoissa ei ole varastoituna vuoden 2005 Tee itse -lehtiä. Lukusalilainaksi lehden voi saada Kansalliskirjastosta (Fabianinkatu 35, Helsinki).
Lehdestä voi tehdä kaukopalvelupyynnön ja lehti, tai tarvittavan artikkelin valokopiot tilataan jostain sellaisesta kirjastosta, jossa se on vielä saatavilla. Kaukopalvelumaksu on 7 euroa tai valokopiotilauksessa laskun mukaan.