Etsiskelen ranskalaisen mieskirjailijan teosta Päiväunet pilalla/piloilla...Kirja on lyhyitä novelleja täynnä ja ennen jokaista tekstiä oli jonkun suomalaisen…

Kysytty

Hei!
Etsiskelen ranskalaisen mieskirjailijan teosta Päiväunet pilalla/piloilla...Kirja on lyhyitä novelleja täynnä ja ennen jokaista tekstiä oli jonkun suomalaisen taiteilijan/muotoilijan tekemä rautalangasta väännetty esine kuvaamassa tulevan novellin sisältöä. Olisi upeaa, jos saisin kirjailijan nimen selvitettyä teidän kauttanne, omat googlettamiset eivät ole onnistuneet.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kävisikö tämä:

Tekijä Delerm, Philippe
Teoksen nimi Päivätorkut piloilla / Philippe Delerm ; suomentanut Annikki Suni ; rautalankavinjetit: Juha Markula
Julkaisutiedot Helsingissä : Otava, 2002

Kirja löytyy myös HelMet-kirjastoista:
http://www.helmet.fi/search~S9*fin/t?SEARCH=p%C3%A4iv%C3%A4torkut&searc…