Otsikko
Etsin tietoa Kiinan muodin historiasta. Löytyykö siitä jotain teosta tms?

Kysytty

Etsin tietoa Kiinan muodin historiasta. Löytyykö siitä jotain teosta tms?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetissä löytyy sivusto : Kohtaamisia silkkitiellä, jossa kerrotaan laajasti vaatetusmuodista ja silkin historiasta:
http://www.nba.fi/museums/KULTMUS/lehtine.htm
Tässä muutamia kirjoja, joista saattaisi olla hyötyä:
-Selin, Jaakko : Kiinalaiset jalat ja muita tarinoita vartalomme koristeista (1997)
-Franck, Marketta: Waatteen wiesti ja wiettelys eli pukeutumisen historiaa kivikaudelta nykyaikaan (1997)
-Contini, Mila : Muoti kautta aikojen (1967)