Etsin suomennosta Jon Kabat-Zinnin kirjassa Täyttä elämää olevalle pitkälle sitaatille, joka alkaa: "Another man, in his early seventies, came to the clinic…

Kysytty

Etsin suomennosta Jon Kabat-Zinnin kirjassa Täyttä elämää olevalle pitkälle sitaatille, joka alkaa: "Another man, in his early seventies, came to the clinic with severe pain in his feet. He came to the first class in a wheelchair..."
Minulle olisi suureksi avuksi, jos saisin tietää, millä e.m. kirjan sivulla tuo sitaatti on.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mainitsemasi kohta Jon Kabat-Zinnin kirjasta "Täyttä elämää" löytyy suomennoksen sivulta 31. Kappale alkaa näin: "Klinikalle tuli myös eräs hieman yli seitsemänkymppinen mies, joka kärsi kovista jalkakivuista. Hän tuli ensimmäiselle tunnille pyörätuolissa..."

Lähde:
Kabat-Zinn, Jon: Täyttä elämää : kehon ja mielen yhteistyö stressin, kivun ja sairauksien hoidossa (suomentaneet Marlene Sanoukian ja Tuija Turpeinen, Basam Books, 2007)