Otsikko
Etsin suomenkielistä versiota kappaleesta " In a broken dream" (Alkuperäinen esittäjä Python Lee Jackson). Muistelisin joskus kuulleeni sen suomeksi, mutta ei…

Kysytty

Etsin suomenkielistä versiota kappaleesta " In a broken dream" (Alkuperäinen esittäjä Python Lee Jackson). Muistelisin joskus kuulleeni sen suomeksi, mutta ei mitään hajua kuka sen olisi tehnyt tai milloin. Ei tarvitse löytyä äänitettä, riittäisi vain tieto suomenkielisen version nimestä ja esittäjästä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee Tao Tao -yhtyeen "Anestesia" . Kappale julkaistiin singlen B-puolena vuonna 1987 ja seuraavana vuonna albumilla Kaunotar ja kulkuri. Se on tällä hetkellä kuultavissa YouTubessa.