Otsikko
Etsin muumikirjaa (vuoden 2018 painos) muumit ja suuri tuhotulva, jossa kirjan selkämys on kankainen. Minua on alkanut epäilyttää onko kyseistä versiota…

Kysytty

Etsin muumikirjaa (vuoden 2018 painos) muumit ja suuri tuhotulva, jossa kirjan selkämys on kankainen. Minua on alkanut epäilyttää onko kyseistä versiota kirjasta ikinä julkaistu?

Vastaus

Vastattu

Turun pääkirjaston hyllystä löytyy vuoden 2020 painos, jossa on vaaleanpunainen, kankainen selkä. ISBN 978-951-0-45055-0. Voisikohan se kuitenkin olla tämä?