Otsikko
Lainaamani kirjan palauttaminen on myöhässä ja maksua on kertynyt muutama euro. Em summa näkyy omissa tiedoissani lainatus teoksen kohdalla mutta ei 'maksut'…

Kysytty

Lainaamani kirjan palauttaminen on myöhässä ja maksua on kertynyt muutama euro.
Em summa näkyy omissa tiedoissani lainatus teoksen kohdalla mutta ei 'maksut' rivillä.
Koitin 'maksaa verkossa' toiminnolla mutta summe ei näy sielläkään.
Miten voin maksaa velan ?
Palautan kirjan tänään.

Vastaus

Vastattu

Myöhästymismaksun voi maksaa Maksa verkossa-linkin kautta kun olet palauttanut kirjan. Maksua kertyy 0,20€/laina/vrk. Omissa tiedoissasi näkyvä summa on tähän mennessä tullut maksukertymä. Jos palautat kirjan tänään, lopullinen summa on sama mikä tiedoissasi näkyy tällä hetkellä.