Onko hakukoneella toimintoa, jolla voisin katsastaa aikaisemmat kirja- ym. lainani? Tulee joskus ajankohtaiseksi, kun alkaa muistella, mitä kirjoja on tullut…

Kysytty

Onko hakukoneella toimintoa, jolla voisin katsastaa aikaisemmat kirja- ym. lainani? Tulee joskus ajankohtaiseksi, kun alkaa muistella, mitä kirjoja on tullut lainattua jne...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme voi tietosuojasyistä kerätä yksittäisten asiakkaiden lainahistoriaa. Mutta voit itse Web-Origon (www.weborigo.lappeenranta.fi)luoda ns. omia hyllyjä, joihin voit kerätä lukemasi kirjat. Tarvitset nettipalveluun salasanan, jonka saat kirjastosta näyttämällä kirjastokorttisi ja kuvallisen henkilöllisyystodistuksen. Salasana on sama millä pääset uusimaan omat lainasi, pääset varaamaan aineistoa sekä voit käyttää kirjastossa internetkoneita ja lainausautomaatteja.