Etsin Marja Laukkasen kirjaa Basic facts of food hygienics, Löytyykö teiltä ja saisiko varaukseen. Tulen hakemaan heti kun saan tiedon. Kiitos

Kysytty

Etsin Marja Laukkasen kirjaa Basic facts of food hygienics,
Löytyykö teiltä ja saisiko varaukseen. Tulen hakemaan heti kun saan tiedon. Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kangasalan kirjastossa tätä kirjaa ei ole, mutta se löytyy Tampereen kaupunginkirjaston kokoelmista. Voit tehdä kirjasta seutuvarauksen ja noutaa sen Kangasalan kirjastosta.

Alla olevan linkin kautta löytyvät ohjeet varauksen tekoon:

https://piki.verkkokirjasto.fi/web/arena/results/-/asset_publisher/b7Z8…