Etsin lasten runoaitta vihkoon kuuluvia kasetteja 1-8. 3 ja 4 näyttivät olevan Tikkurilassa hyllyssä, mutta missä loput? onko niitä edes?

Kysytty

Etsin lasten runoaitta vihkoon kuuluvia kasetteja 1-8. 3 ja 4 näyttivät olevan Tikkurilassa hyllyssä, mutta missä loput? onko niitä edes?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lasten runoaitta -sarja on vuodelta 1987, joten kova käyttö on kuluttanut sen useissa kirjastoissa loppuun.
1. kasettia on jäljellä vielä Keski-Espoon kirjastossa, 2. Tapiolassa, 5. Keski-Espoossa ja Tapiolassa, 6. samoin Keski-Espoossa ja Tapiolassa, 7. ainoastaan Tapiolassa, 8. Keski-Espoossa, Leppävaarassa ja Tapiolassa.

Varauksen tekemiseen saat ohjeita linkistä: http://www.helmet.fi/screens/help_fin.html#varaaminen

Tilanteen saat helpoiten selville valitsemalla HelMet - haun pudotusvalikosta Teoksen nimi ja kirjoittamalla tyhjään laatikkoon Lasten runoaitta sekä valitsemalla oikeanpuoleisesta pudotusvalikosta aineistolajiksi Lasten aineisto.

Lastenosaston aineistosta ei peritä varausmaksua.