Etsin lasten kirjaa, jossa oli pullea leipuri kauha kädessään ja leipurin hattu päässään kannessa. Luin sitä 80-90 luvun taitteessa tyttärelleni

Kysytty

Etsin lasten kirjaa, jossa oli pullea leipuri kauha kädessään ja leipurin hattu päässään kannessa. Luin sitä 80-90 luvun taitteessa tyttärelleni

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle, ehkäpä joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi kyseisen kirjan! Ilmoitamme mikäli vain saamme sieltä vastauksen! Vai muistaisikohan joku palvelumme seuraajista kyseistä kirjaa?