Otsikko
Etsin lapsena lukemaani satukirjaa, johon sisältyi useampi satu. Yhdessä sadussa halutaan huiputtaa muistaakseni jättiläistä, joka yrittää syödä kaiken…

Kysytty

Etsin lapsena lukemaani satukirjaa, johon sisältyi useampi satu. Yhdessä sadussa halutaan huiputtaa muistaakseni jättiläistä, joka yrittää syödä kaiken palatsin(?) keittiöstä. Joku tekee hänelle tervalla täytetyn valtavan piiraan ja jättiläisen hampaat jäävät toisiinsa kiinni muistaakseni. Saattoi myös uhata syövänsä asukkaat, jos ei saa ruokaa tarpeeksi ja tämän tervan ajatus oli kait sekin estää. Olen lukenut kyseistä kirjaa joskus 2004 - 2008 välillä, kirja oli kovakantinen ja kaikki piirrokset olivat värillisiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en onnistunut jäljittämään etsimääsi kirjaa. Lähetin kysymyksen valtakunnalliselle kirjastolaisten tietolistalle. Jos joku siellä tunnistaa kirjan, saat vastauksen pikimmiten.

Jos joku lukijoistamme tunnistaa kirjan, vastauksen voi kirjoittaa alla olevaan kommenttikenttään.