Mitkä ovat sanat Reino Hirvisepän lauluun, jossa lauletaan ...mä maiset murheeni unhoitan...

Kysytty

mitkä ovat sanat Reino Hirvisepän lauluun, jossa lauletaan ...mä maiset murheeni unhoitan...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muistelemanne kohta kuuluu kaiketi tarkasti "...minä maiset murheeni unohdan, sinisilmiis kun katsoa saan". Laulun, nimeltään romanssi, sanat löytyvät mm. kirjasta "Suuri toivelaulukirjakirja 1", s. 32-33.

Sanat löytyvät myös Internetistä, esim. sivulta
http://www.saunalahti.fi/~rkuosa/karzu/musiikki/laulut/romanssi.html