Otsikko
Etsin kuvamateriaalia talvisodan aikaisista sota- ja kenttäsairaaloista, varsinkin sisätiloista. Mistä niitä löytäisi?

Kysytty

Etsin kuvamateriaalia talvisodan aikaisista sota- ja kenttäsairaaloista, varsinkin sisätiloista. Mistä niitä löytäisi?

Vastaus

Vastattu

Kuvia kenttä- ja sotasairaaloista löytyy Sotasampo.fi-sivustolta. Valitse etusivulta Valokuvat.

Kuvia voi hakea mm. vapaasanahaulla, aikakauden tai paikan mukaan. Kirjoita Haku-laatikkoon kenttäsairaala, niin saat kuvia kenttäsairaaloista. Haulla sotasairaala saat kuvia sotasairaaloista. Lisätietoa kuvasta, jos sitä on, saat kuvaa klikkaamalla.

Toinen hakupalvelu on SA-kuva-arkisto SA - kuvagalleria. Myös tässä on hakumahdollisuus. Voit hakea samoilla hakusanoilla. Mahdollista lisätietoa kuvasta saat kuvan alla olevasta info-kuvaketta klikkaamalla.