Otsikko
Etsin kotimaista kappaletta, jossa lauletaan mm: tenojoen rantamilla kellii kundi, iältänsä vähän yli kakskytkuus, yrjö antti jaakonpoika vesterlundi,…

Kysytty

Etsin kotimaista kappaletta, jossa lauletaan mm: tenojoen rantamilla kellii kundi, iältänsä vähän yli kakskytkuus, yrjö antti jaakonpoika vesterlundi, vierellänsä onkivapa aivan uus...jne

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Epäilen, että kyseessä on seuraava kappale:
Kappaleen nimi: Westerlundi
Säveltäjä: Kosonen Timo Tapio
Käännös / suomalaiset sanat: Kosonen Timo Tapio
Lähde: Teosto
Esittäjät/ Levymerkki/ Tuotenumero/ Äänitetty:
Kosonen Timo/ Love records/ lrs 2138 (single)/ 1976
Enne Vesa/ Gold disc/ gds 363 (single)/ 1985
Tiedot kappaleesta löytyvät äänilevyarkiston sivulta, mutta koska kysymyksessä on vanha singlelevytys, voi itse levyn jäljittäminen olla vaikeaa.

15 ääntä

Kommentit

Etsimäni kappale löytyi tämän sivuston ansiosta, kiitos! =)