Otsikko
Mikä olisi hyvä & laaja opus joka kertoisi esimerkiksi vuosiluvuista 1970 ja 1980? (ei tarvitse olla samoissa kansissa) Tarkoitan kirjaa kyseisten aikojen…

Kysytty

Mikä olisi hyvä & laaja opus joka kertoisi esimerkiksi vuosiluvuista 1970 ja 1980? (ei tarvitse olla samoissa kansissa) Tarkoitan kirjaa kyseisten aikojen rakennuksista, tapahtumista, tapahtuneista, teollisuudesta, kaupungeista, tavaroista ym kaikesta mitä vuosiluvuilla oli.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sopivaa kirjallisuutta löytyy runsaasti. Tässä muutamia esimerkkejä:
Sarantola-Weiss: Reilusti ruskeaa: 1970-luvun arkea; Suomalaisten tarina: 4: Järjestelmien aika; Suomalaisen arjen historia: 4: Hyvinvoinnin Suomi; Puoli vuosisataa; Muutosten vuosisata 7 ja 8; Kronikka 1900-1999: Suomen ja maailman tapahtumat; Guinness-kronikka: 1900-luku; Lewenhaupt: Heijastumia: 1890-1989: Vuosisata muotia, muotoilua ja arkkitehtuuria. Kirjojen saatavuuden voi tarkistaa Web-Origosta osoitteessa http://www.satakirjastot.fi/