Otsikko
Etsin kirjaa R.A. Salvatoren kirjaa Aavekuningas varatakseni sen. Sitä ei ole alueemme Blanka-kirjastoissa (asun Paraisilla). Katsoin, että sitä ei ole…

Kysytty

Etsin kirjaa R.A. Salvatoren kirjaa Aavekuningas varatakseni sen. Sitä ei ole alueemme Blanka-kirjastoissa (asun Paraisilla). Katsoin, että sitä ei ole myöskään varastokirjastossa. Onko mahdollista jollain keinoin saada varattua kirja muusta kirjastosta niin, että voin sen käydä noutamassa Paraisten kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tehdä kirjasta kaukolainatilauksen oman kirjastosi kautta.

Paraisten kirjaston sivuilla kerrotaan, että kaukolainat voi tilata kirjaston neuvonnasta tai sähköpostitse osoitteesta fjarrlan@pargas.fi.
Kaukolainaus on maksullista, Paraisilla varausmaksu on 1 € ja muut maksut määräytyvät lainanantajakirjaston hintojen mukaan.

En löytänyt Paraisten kirjaston sivuilta tietoja hankintaehdotusten tekemisestä, mutta mahdollisuutta kannattaa kysäistä kirjastosta. Todennäköisesti kaukolaina on kuitenkin nopeampi tapa saada kirja luettavaksi.