Etsin kirjaa, jossa on kuva Mannerheimista, joka ratsastaa alasti hevosella.

Kysytty

Etsin kirjaa, jossa on kuva Mannerheimista, joka ratsastaa alasti hevosella.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin Puolan vuosinaan Mannerheim on tullut ikuistetuksi alasti ratsastavana. Tämä kuva löytyy teoksesta Mannerheim : tuttu ja tuntematon (Valitut Palat, 1997; s. 410).