Otsikko
Ystäväni, ns maahanmuuttaja, haluaisi tiiviin, Mannerheimista kertovan kirjan tms. Selkeää suomea, kiihkottoman, asiallisen. Suositelkaa!

Kysytty

Ystäväni, ns maahanmuuttaja, haluaisi tiiviin, Mannerheimista kertovan kirjan tms. Selkeää suomea, kiihkottoman, asiallisen. Suositelkaa!

Vastaus

Vastattu

Mannerheimista on Pertti Rajalan selkosuomeksi kirjoittama elämäkerta, se voisi olla sopiva.

Rajala, Pertti
Mannerheim : Suomen marsalkan elämäkerta selkokielellä
Helsinki : BTJ, 2010
ISBN 9789516927858 kovakantinen

Mannerheim : Suomen marsalkan elämäkerta selkokielellä | Helmet-kirjastot | helmet.fi (finna.fi)